YEEEEAH BUDDY!

2012-10-21 • 21:03:44
Nu är det cirka en halvtimme kvar till sista säsongen av Jersey Shore och jag taggar med GTL [Gym, Tan, Laundry].. haha, nej, nu ljög jag, men jag är oerhört taggad och längtar som bara den. Kommer vara sjukt tråkigt att inte följa med "mina vänner" på samma sätt, i fortsättningen. När man tänker efter så har ju dessa människor kommit enormt långt.. om man nu kan säga så efter att ha supit, legat och skämts ut sig fram i tv för miljoner tittare. Jag menar mer att de har lyckats marknadsföra sig själva och verkligen blivit stora, offentliga personer. Helt galet hur man kan ha lyckats med det igenom en sådan serie egentligen. Lite pinsamt är det ändå att vi vikt de så enormt mycket uppmärksamhet med tanke på deras beteende, men jag känner att det är så världen ser ut idag, tragiskt nog. Hur som helst, även om man kan ha otroligt delade åsikter angående dessa människor, så älskar jag dem. De bjuder på sig själva och jag kommer sakna dem!

Idag har jag varit lite på stan med mamma.. och pappa. Mamma bjöd med honom på vår fika som jag för övrigt har försökt att få igenom i tre helger nu. Alla som känner mig väl vet att jag inte har världens bästa relation till min pappa och så är det bara, inget man kan göra något åt. Därför kändes det lite olustigt när jag satt där ensam i min fåtölj medan mamma och pappa pratade. Jag försökte komma in i samtalet några gånger, men varje gång började pappa prata om något annat, så efter tredje försöket gav jag upp och satt där tyst i min fåtölj, under fikan som jag önskat av min mor i tre veckors tid.. Kanske är jag otacksam eller tolkar saker fel, men jag trodde inte att EN fika var för mycket begärt, men tydligen var det så. Inte konstigt att jag aldrig känner att jag kan öppna upp mig och prata om saker när jag hela tiden känner mig ignorerad?

Ska sluta klaga och bädda ner mig i väntan på Final Season of Jersey Shore. Säger som Newkid; "Ensam är stark, det är sån' jag blev. Litar inte på någon och allt är hennes fel." Tolka hennes som folks. How ever, ha det bra alla fina!

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0