WHERE DOES THE GOOD GO

2012-10-16 • 00:34:00
Idag har inte varit en bra dag - jag har blivit mer förkyld och varje gång jag hostar känns det som att mina lungor när som helst följer med upp. Jag har ihållande spänningshuvudvärk och yrsel. Varje gång jag reser mig [för snabbt] så svartnar det för ögonen och allt bara snurrar. Jätteobehagligt!
 
Idag är även den dag jag skulle ha slutat jobba på Flamingo nere på Kreta, om jag inte hade valt att söka mig vidare till Platanias det vill säga. Så självklart känns dagen lite extra yung på grund av den tanken, men ja börjar vänja mig vid att känna mig så otroligt tom...
 
Hur som helst, ska försöka somna, men först Gossip Girl [som vanligt].
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0