STO MIALO MOU

2012-10-03 • 16:13:04
Sådär! Då har jag ändrat standardkategori. Känns inte alls lika kul att skriva från vardagsbetraktelser, men det ser ju lite fel ut att skriva ifrån min grekkategori. Jag har även ändrat min lilla presentation här till höger, då det stod att jag bodde kvar i Agii Apostoli osv. Har inte tänkt på det förrens nu, men om jag ska bli duktig och uppdatera oftare, så kan det vara en bra idé att återställa sådana saker för att slippa eventuell förvirring.

Hur som helst, det finns inte något kul att berätta just nu, dagen är allmänt grå och tråkig. Som vanligt numera.. Jag hade i alla fall tänkt att gå runt sjön med min bästa vän - Gypsy, ska bara städa undan lite grejor här hemma först. Mamma och pappa kommer tillbaka från Stockholm idag också. De har varit på begravning av en nära vän.

Okej, det här inlägget blev jätteonödigt så jag avszlutar nu innan det blir ännu värre, haha.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0