JUST NU

2012-10-24 • 18:12:19
De senaste dagrna har varit minst sagt.. omtumlande. Jag har det inte bra hemma. Jag måste komma härifrån för jag vet inte om jag kommer orka ha det så här i ett halvår till, då jag kan ta mitt pick och pack och ta mig tillbaka till Grekland. Jag har ingen lust att gå in på detalj vad som händer just nu, det är personligt och jag mår åt helvete, men jag har samtidigt mitt liv utåt, som kämpar vidare och det är den sidan jag vill visa av mig själv här.

Himmelen utanför är helt fantastisk! Jag var tvungen att ta en bild, men eftersom den inte är tagen med en bra kamera, så är den halvdan, men får duga. Jag återkommer senare när jag har något vettigt att skriva. Ha det bra så länge!

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0