ELA RE

2012-10-12 • 15:59:55

Återkomsten drjde lite längre än väntat, men med tanke på att det är mig vi pratar om så ska vi väl vad glada över att det inte handlade om en månad... haha.

Just nu ligger jag under duntäcket och tittar på Gossip Girl och efter detta väntar storhandling. Solen skiner och humöret är lite bättre än vanligt (numera). Det blev en härlig höstpromenad med min älskade hund innan jag hamnade här och fler får det bli. Det gäller att passa på medan vädret tillåter.

Idag är det även dags att mata Sune. Yes, jag har döpt min surdeg och ja, jag är knäpp. Jag tittade till honom igår kväll och han verkade må bra!

Okej, dags att avsluta detta inlägg innan det spårar ut totalt. Hoppas ni alla får en kanonbra fredag!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0