KALINIXTA

2012-11-27 • 23:41:19
Är så glad att jag skrev "kanske" igår, så att jag slipper att ha dåligt samvete över att det inte blev något mer inlägg igår. Jag var i alla fall på gymmet och krigade lite och det var så jäkla skönt, ett riktigt bra gympass blev det. Redan efter mina trettio minuter på crosstrainern var jag uppe i -435kcal vilket boostade mig att bara fortsätta. Det gjorde jag med råge också! Mycket styrka, kettlebells, trappmaskin och hela stegen - med andra ord mycket nöjd med prestationen. Idag var jag på väg, men kände att huvudvärken inte ville ge sig och jag blev istället kvar hemma.
 
I övrigt har det varit en lugn dag och jag har inte alls gjort mycket mer än att njuta av min sista lediga dag. En sats av hemmagjord glögg blev dock satt, så om 3-6 veckor kan ni räkna med glöggafton här, haha. Inom en snar framtid kan jag räkna med att glöggdoften sprids och förhoppningsvis kommer julkänslorna igång då också!
 
Nu ska jag försöka somna så fort som möjligt eftersom det är jobb imorgon som gäller. Nu är det dock som cafébiträde och med det börjar man en timme senare. Jo man tackar! Fler val på tåg gör det möjligt för mig att sova en och en halvtimme extra, inte helt fy skam om ni frågar mig. Bättre än att gå upp 03.30 i alla fall.
 
Har vi tur så dyker det väl kanske upp ett morgoninlägg, vi får se hur pigg jag känner mig.
 
Agapi, E.
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0