GTL

2012-05-23 • 10:13:07

Godmorgon mina få, men ack så kära bloggläsare! Det är roligt att se att det är fler som lyckats hitta hit sedan jag lämnade svensk mark. Dock kanske det mest beror på att jag ibland är duktigare på att uppdatera. Vad vet jag. En sak jag vet är att jag uppskattar det, så jag hoppas att ni är här för att stanna!

Jag var trött och frusen igår kväll, därav varför det aldrig dök upp något mera inlägg. Hade väl heller egentligen inte allt för mycket att uppdatera er om, men ändå, det är trevligt med något nytt att läsa.

Just nu sitter jag på en av mina balkonger och hade ni sett mig just nu, så hade ni säkerligen fått er ett gott skratt. Jag har slagit mig ner på golvet, precis under en utdragbar torkställning och på denna har jag hängt upp en handduk, haha. Anledningen är inte att jag inte vill ha sol, utan för att jag inte ser någonting på min iPad när jag sitter ute i solen. Jo visst, naturligtvis hade det varit enklare och mer självklart att sätta sig inomhus, men problemet är att wifi:t inte fungerar särskilt bra där inne.

Idag har jag tagit mig ur sängen hyfsat tidigt (för att vara mig på den senaste tiden). Jag vet inte riktigt vad som händer med min sömn, men jag som brukar sova dåligt och lite, sover nu helt plötsligt mycket. Inte för att det är något positivt i det, jag sover fortfarande inte särskilt bra och att sova länge gör mig bara trött och sur. I snart en veckas tid har jag vaknat, tittat på klockan och bara vänt på mig och somnat om. Skitstörande, men trevligt att vakna lite tidigare idag i alla fall. Förhoppningsvis kan jag somna lite tidigare ikväll och komma upp tidigare i morgon bitti.

Nog pratat om detta, så roligt samtalsämne är det väl ändå inte, haha. Vet inte riktigt ännu vad denna dagen har att erbjuda. Kanske ett dopp i havet och lite solning. Skulle dock behöva träna lite, jag sa ju trots allt, innan jag åkte, att detta skulle motivera mig till att komma igång med träning och bli mer fit. Sanningen är att jag mer än gärna skulle jogga längs beachen varenda dag, men att se alla supertränade personer springa där som om de aldrig gjort något annat är allt annat än motiverande. Därav ännu en anledning till att vakna tidigt. Det hade varit så sjukt härligt att springa där i morgondiset, innan gradantalet hunnit nå sin höjd.

Jag får återkomma med vad som blir dagens sysselsättning. Hoppas alla får en kanonbra onsdag, puss!


Comments
Postat av: Fotograf Malin Sundin

snyggt!

2012-06-11 • 15:24:41 / URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Snyggt!

2012-06-11 • 18:30:18 / URL: http://evelinasvantesson.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0