CAN YOU BLOW MY WHISTLE BABY PART 2

2012-05-19 • 14:54:55

Fan vad sur jag blir när inläggen läggs in, MEN UTAN ALL MIN TEXT JAG ANSTRÄNGT MIG MED ATT SKRIVA!! Så himla störande. Hur som helst, jag gör ett nytt försök!

Då sitter jag här igen och känner mig ganska duktig faktiskt. Jag försökte redan mitt på dagen att få till ett inlägg, men då ville inte mitt wifi samarbeta, så jag gav helt enkelt upp.

Jag kom nyss tillbaka till lägenheten efter att ha dödat några timmar på stranden. När jag kom tillbaka möttes jag av Olga som förvarnade om att jag hade män på takterassen [haha]. De håller på att spänna upp en duk över takterassen, så nu kommer den bli ännu mysigare, vill bara gå upp och kolla. Can't wait!

I nuläget har jag slagit mig ner i en av korgfåtöljerna på balkongen längst ner i väntan på att de ska bli klara, vilnet de i skrivande stund är, men jag upptäckte att städerskan var här också, så nu är det istället henne jag väntar på. Jag som kom tillbaka i god tid för att hinna duscha, fixa och göra mig i ordning utan stress. Typiskt! Dock är hon förhoppningsvis klar vilken sekund som helst [hoppas jag!].

Hoppas att ni har en kanonbra lördag, så hörs vi troligtvis efter jobbet, puss.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0