I BROUGHT SUMMER TO MARCH

2012-03-15 • 18:46:02
Ja, igår var det Sofia som tyckte att man kunde ha sommar mitt i Mars, men idag var det min tur. Jag hade inte så mycket att göra, så jag såg över ifall jag hade några ingredienser hemma för att kunna baka. Efter många om och men så upptäckte jag att jag kunde göra en Citron- och Marängpaj och bakandet sattes igång.

Självklart gjordes pajen i min sockersöta pajform ifrån IB Laursen som jag köpt på Ljuvali, som kan vara Sveriges gulligaste butik. Jag blir som ett barn i en godisbutik varje gång jag besöker Stinas webbshop och vill verkligen ha allt därifrån. Jag måste verkligen få tag på ett jobb snart, så jag har pengar att lägga på vackra ting jag vill ha och inte bara på tråkiga saker som hyra och mat. Jag tycker absolut alla ska göra ett besök på Ljuvali och låta er inspireras!

Nu ska jag unna mig en stund i soffan och en bit paj. Hoppas verkligen min envisa förkylning går över snart. På söndag har den plågat mig i två veckor redan!

Ha en fin kväll alla fina!


Comments
Postat av: Stina

Tack så hemskt mycket för dina fina ord och länkningar. ♥ Pajen ser underbart god ut!

2012-03-15 • 21:46:43 / URL: http://stinalee.se

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0