PIO PSILA

2012-06-21 • 04:12:55
Hej kära vänner, främlingar och stalkers. Jag har det fortfarande bra. Kanske lite för bra. För varje dag som går så känner jag hur ångesten, över att behöva lämna detta en dag, växer sig allt större och större. Jag är trivs så jävla bra med de människorna jag har här att jag knappt saknar mina vänner hemma. Detta låter sjukt. Sanningen är dock att jag självklart saknar mina fina vänner, men de som verkligen är mina vänner vet jag att jag alltid kommer att ha vid min sida oavsett mina val, åsikter eller för den delen vart jag än må befinna mig. Därför känner jag det som en trygghet och de som skulle ha några invändningar kan tacka för sig och ta sig i röven. Haha, nej, men vet inte hur jag ska förklara denna känsla. Jag är lycklig.

Extra lycklig är jag för att jag hittat den låt jag letat efter sedan jag kom hit i början av maj. Har haft den på hjärnan då och då, men nu jäklar har jag den inströmmande från mitt headset. Låten är Πιο Ψηλα (Pio Psila) med Vegas och spelas i princip överallt hör nere just nu. Sjukt skön är den om inte annat.

Klockan har passerat femsnåret och jag ligger som sagt vaken. Jag är inte det minsta trött, utan är mer taggad att få dra på mig mina träningskläder som ligger redo bredvid mig och svettas på stranden. Jag vill verkligen bli fit nu alltså, orkar inte med mig själv snart, usch!

Nu ska jag fortsätta att lyssna på mina grekiska spotifylistor och invänta soluppgången så stt jag kan bege mig mot stranden. Hoppas ni sover gott ett tag till, puss!

Comments
Postat av: Sofia

Åhh, vad kalasglad jag är att du har det så bra <3 love yaah bro!!

2012-06-21 • 22:55:31

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0