I'M WALKING ON SUNSHINES

2012-06-12 • 10:45:35

Kalimera mina kära vänner! Jag vaknade tidigt idag och låg en stund och funderade över om jag skulle vara hurtig nog att ta mig ner på stranden. Efter en stunds funderande vände jag på mig och somnade om, haha. Vaknade för cirka en timme sedan, alltså vid halv elva. Jag har ätit lite frukost och planen är väl att sakta göra sig i ordning och sedan ta sig ner på stranden och sola. Det är så sjukt att man vänjer sig vid sin bränna så mycket att man finner sig blekare än när jag kom hit, trots att jag kan se den tydliga skillnaden mellan vitt och brunt där solen inte kommit åt.

Igår kväll var en av de roligaste jobbdagarna hittils. Som tur är så är jag ju inget direkt inbitet fotbollsfan, så jag behövde inte hänga läpp igår inte. Jag fick lämna entrén lite tidigare igår och hjälpa Pavlos uppe i takbaren. Skitkul verkligen! Efter matchen och när jag och Apostolis hade packat ihop allt nere i restaurangen, så samlades alla där uppe. Apostolis vänner kom också dit. Bland annat Nikos som var här för några dagar sedan också. Vi pratade inte så mycket då, men igår kom han fram till baren och snackade lite, supertrevlig verkligen!

Nu är det bara två ynka dagar kvar till Johanna kommer hit. Det ska bli så jävla roligt att träffa henne, känns som att det var evigheter sedan sist! Den här sommaren kommer bli så himla grym. Häromdagen kände jag ångest över att jag ska behöva lämna det här livet i höst, sedan insåg jag att det är så himla lång tid kvar, haha. Men ändå, nej usch, hemska tanke!

Nu ska jag läsa lite bloggar och uppdatera mig lite innan jag byter om för beach mode! Puss på er


Comments
Postat av: william

fin bild:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Curse" Modellbilder som jag har tagit på Tove:)

2012-06-12 • 10:56:55 / URL: http://funnyones.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0