POSO MALAKAS EISAI

2012-07-13 • 04:54:13
Att jag inte har uppdatat något över huvud taget sedan juni? Skäms på mig! Har bara inte haft någon lust och tiden här flyter bara på. 
 
Mycket har hänt sedan senast, både ros och ris för det. En del saker har varit riktigt roliga, medan andra kanske inte känns nödvändiga att nämna här.. haha. En ros är i alla fall Apostolis födelsedag, den var superrolig och våran present blev så jäkla lyckad - vodka/redbull-gummy bears. Grymt goda! Det tyckte även Apostolis mamma, hahaha! Sedan har ju Madde varit här också. De dagarna gick bara för fort! Hur som helst var det otroligt kul att få träffa henne, det var ju ett tag sedan så att säga.
 
Nu ligger jag [som vanligt] vid poolen. Jag och Johanna tog ett nattbad och jag blev kvar här, medan Johanna smet tillbaka till vårat rum. Jag antar att hon krashlandade i sängen. Solen går upp om tjugo-trettio minuter och jag överväger faktiskt att ta mig en powernap. Dock vet jag tyvärr med mig att jag antagligen lär klicka mitt alarm i sömnen och sova vidare, men jag känner verkligen för att göra saker idag. Kanske värt ett försök i alla fall? Orkar inte hålla mig vaken till halv nio då poolbaren öppnar. Dessutom fryser jag [trots 26 grader och fleecefilt] och känner för att krypa ner i sängen. Så får det bli! Somnar lagom till soluppgången och till tonerna av Yiannis Kotsiras. Kalinixta - Kalimera!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0