IT'S NOT THE END OF THE WORLD, IT'S JUST THE END OF A WORLD.

2012-07-18 • 05:07:47

I detta nu sitter jag [för ovanlighetens skull] vid poolen med min iPad och musik på högsta volym och är blodgivare. Jag fullständigt äts upp av alla jäkla myggor, men jag får väl stå ut med det. Jag försökte verkligen sova, men det gick helt enkelt bara inte. Anledningen till detta var att jag fick mig en powernap vid tio- elvatiden. Jag mådde inte alls bra. Det hela började på eftermiddagen - jag hade spänningshuvudvärk, mådde illa och var så yr att det kändes som att jag gång på gång skulle svimma. Jag försökte stå ut, men till slut såg Olga att allt inte stod rätt till och sa åt mig att sätta mig ner. Därefter kändes det bara värre och efter en stund kom även Dimitris och undrade hur jag mådde. Jag hade ingen bra förklaring till hur jag kunde känna som jag kände, men jag kände mig verkligen som en påse skit. Dimitris sa åt mig att gå och vila på rummet, vilket jag gjorde. Jag skulle BARA lägga mig lite på sängen, men där somnade. Sedan vaknade jag nästan två timmar senare och gick återigen ut. Det mesta var redan undanplockat, men jag hjälpte till att städa undan lite åtminstone. Jag kände mig fortfarande helkass, men fick i alla fall i mig mat. Sedan gick jag och Johanna för att sova. Jag var verkligen så nära på att somna, men sedan blev jag helt plötsligt olagligt pigg igen.. och nu sitter jag här i soluppgången. Igen. Idag är en viktig dag. Åtminstone kan det vara det. Vi ska om ett par timmar träffa Simon på hotellet Blue Dome i Agia Marina och sedan se vart vi kan få tag på jobb. Därför känns det extra surt att jag inte har kunnat sova ordentligt, då man vill visa upp sin bästa sida. Jag tror dock det ska gå bra. Jag ser fram emot det men samtidigt inte. Det är ett jobbigt vägval vi står vid och jag vill inte göra någon besviken, men vi måste tänka på vårt eget bästa. Nu sitter jag och funderar på om jag ska vara hurtig nog att orka med en joggingtur eller om det kanske bara är dumt med tanke på att jag mådde som jag gjorde för några timmar sedan. Jaja, det tål att tänkas på! Nu är det i alla fall hög tid att återvända till rummet för att söka skydd från mina blodtörstiga små flygfän. Mina ben är knöliga och kliar just nu, haha. Godmorgon från mig och passar även på att önska alla en härlig dag!


Comments
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-11 • 10:43:41 / URL: http://forum.modekampanj.com

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0