NATTEN ÄR UNG OCH JAG LIGGER VAKEN

2012-01-23 • 05:18:39
.. jag är loose in the sky, jag är högt över molnen.

Denna tjej vaknade klockan sex idag. Nej, det var inte duktigt, det var inte sex på morgonen, utan sex på kvällen.. Jag och Johanna tog nämligen en buss kvart i sex i morse från Tuve, där vi hade varit och firat Fredrik som fyllde 25 i veckan, det var jättetrevligt och roliga människor. Jag var hemma ungefär halv sju - sju någon gång, efter att ha stått vid Nordstans hållplats med Johanna och väntat på hennes buss. När jag kom hem ställde jag mig i köket och brassa käk, haha. Nä, men nästan! Var så himla hungrig eftersom jag bara hade fikat med Charlotta innan vi åkte dit, så var tvungen att äta något innan jag kunde sova. Dessutom hade jag sovit kasst natten innan (som ni vet) så jag somnade ca åtta. Sedan vaknade jag vid tolvtiden och var så jäkla glad att jag vaknade och kände mig pigg, men ack nej. Jag skulle byta plats till soffan och titta på film, men jag somnade.. och sov till sex. Fyfan!

Hur som helst så har jag inte gjort något alls idag. Jo en sak - jag har fått igång internet till datorn som jag har fått låna utav mamma och pappa, big time! Så jäkla skönt att få sitta vid en dator eller?

Nu sitter jag och lyssnar på diverse underbar musik och känner mig fett seg. Tanken är att jag ska kika på film nu utan att somna! Vi får se hur det blir med det. Jag ville så gärna se någon skräckis, men det verkar Ulrika inte titta på, för det finns i alla fall inga sådana filmer i hyllan. Det fick bli The Simpsons filmen.. Hur ska det här sluta? Håll i hatten, nu kör vi.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0