NÄR INGENTING ÄR ENS OKEJ

2012-01-21 • 07:57:40

Vrider och vänder på mig. Var kissnödig och gick upp. Är megasuper torr hela tiden och tog tag i första bästa lotion. Gläds utav doften och känslan, ända till jag upptäcker att det står "Sparkling Champagne Lotion" och genast känner mig som en discokula. Återgår till sängen. För varmt, för kallt. För lite kuddar, för mycket kuddar (ja, till och med jag kan tydligen känna det, hur konstigt det än låter). Hunden tar upp halva sängen och jag ligger som en skev banan. Dessutom snarkar han.. högt! Mitt hår stör mig. Det börjar bli för ljust. Det är för tyst, men jag lysdnar sönder min musik om jag sätter på den. Jag är törstig. Det kliar. Jag ska åka bil om cirka tre timmar. Mycket är fel och jobbigt just, men det finns en gemensam nämnare - jag är trött.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0