CAN'T KEEP MY HANDS OF YOU

2012-01-24 • 09:12:05
Träningen gick verkligen så himla bra igår. Jag hade för första gången i mitt liv verkligen roligt av att vara där och jag kände mig nöjd med min prestation efteråt. Jag är medveten om att det hade varit piece of cake för de flesta, men utifrån mina förutsättningar så tycker jag att jag kämpade på rätt bra och lagom. Jag började på löpbandet med ca 15-20 min power walk för att sedan springa ca 15 min och slutligen 10 min gång för att varva ner. Sedan cyklade jag i ca 30 min, en hel mil hann jag med, woho! Sedan tänkte jag köra crosstrainern ett tag, men tycker de är så tråkiga? Kanske är något fel på mig, men jag tycker verkligen det, haha, så det blev mer löpband istället.

Ska dit idag igen tänkte jag, lika bra att passa på när man tycker det är roligt. Jag är så jäkla glad, för jag lyckades boka in mig på ett pass. Det verkar näst intill omöjligt här i Göteborg! Varje gång jag går in och kollar så är varenda jädra pass uppbokat så långt fram i tiden att man inte ens kan boka in sig. Helknäppt. Igår såg jag dock att det fanns ett 75 minuters yogapass på tisdag nästa vecka, men det gick såklart inte att boka vid det tillfället. Så idag var jag den som kastade mig in på deras hemsida i morse för att boka innan alla platser var upptagna och nu är jag alltså bokad. Hur glad är man inte eller?

Ska fixa lite grejor idag och ska se om jag skulle kunna få låna mammas jobbkamera, hade varit så himla kul att vara ute i finvädret och fota lite! Sedan ska jag eventuellt träffa Jessica också, håller tummarna för det. Det var ett tag sen vi sågs och hon är världsbäst, så jag vill!

Hoppas alla får en kanonbra dag!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0