BON IVER - SKINNY LOVE

2012-01-14 • 21:08:05

Åh herre. Gårdagen blev då inte som väntat. Jag fick en hel del gjort, så dumt att klaga på det, men jag deckade redan vid nio på kvällen! Visst, det var väl inte så tidigt med tanke på att jag inte hade sovit en blund natten innan, men ändå..

Idag gick jag upp typ två, helt sjukt och inte okej! Jag tog liksom igen två nätters sömn så okej, det var välbehövligt, men det sista jag tänkte innan jag somnade var "yes, fan vad gött att somna tidigt för en gångs skull, nu kommer jag vakna i tid och hinna med massa saker imorgon".. och det var väl inte riktigt så det blev.

Eftersom jag inte gjort ett skit idag, berättar jag lite om gårdagen. Jag inväntar dock Oscar, så det får gå undan en aning. Jag åt i alla fall lunch med mamma på Le Croissant på Geijersgatan. Det är nybyggt och var riktigt fräscht faktiskt! Jag åt en kanongod lax med grillade grönsaker. Sedan tog jag mig bort till Sportlife och ändrade mitt kort så att det gäller i Gbg. Därefter tog jag mig återigen hem och dog en stund i soffan (haha) och väcktes två timmar senare av att mamma ringde och väckte mig för att komma och hämta mina resväskor och vi åkte ävrn och handlade. Väl hemma igen åt jag lite och somnade ju sedan som sagt.. haha.

Jaja, just nu sitter jag och dricker kaffe och slötittar på AFV, medan jag väntar. Trevlig lördagkväll alla fina!

Jag just nu. Lagom skabbig och casual. Är det bara jag som tycker jag ser ut som en katt? haha.


Comments
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :)

Ville ber dig om en liten sak som tar högt 3 sekunder av din tid och du får en länkning som tack! Skulle betyda jättemkt om du skulle vilja rösta på min lilla tjej som är med i en Omslagstävling:

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-1924

När du har röstat kommentera inlägget (länken nedan) att du har röstat så jag kan länka dig :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/freja-tackar-del-1.html

Tack på förhand!

2012-01-16 • 23:04:32 / URL: http://sense.webblogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0