WE WERE ALWAYS KINGS OF THE NIGHT

2012-02-21 • 04:27:36
Känner mig inte trött för fem öre så sitter, istället för att sova, uppkrupen i soffan med datorn, musik och tända ljus. Jag kikar runt på massa kläder och bloggar och kände väl att det var dags att uppdatera lite här, men är som sagt mer social på Instagram och Twitter.

Idag har jag varit med Johanna. Det blev en långfika på Espresso House på Magasinsgatan och sedan ex antal timmar i butiker. Jag köpte mig ett stickat linne från H&M, ska se om jag kan fixa en hyfsad bild eftersom jag inte har något bättre för mig. Annars blev det inte mycket shopping för min del, så är livet när man är fattig och arbetslös. Ska hur som helst på arbetsintervju eller ja, gruppintervju för att vara petig, på onsdag för Espresso House. Jag har inga förväntningar alls längre, allt skiter sig ju bara i slutändan ändå verkar det som, men jag har i alla fall bestämt mig för att gå dit med ett gott humör och göra det bästa av situationen. Jag tror jag hade trivts väldigt bra på Espresso House faktiskt (eller vilket kaffeställe som helst faktiskt). Inte helt fy skam att få en baristautbildning på köpet heller. Håll tummarna nu för fan!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0