JAG GRÅTER BA' I REGNET

2012-02-13 • 11:03:12
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg, mest för att visa att jag faktiskt lever. Livet rullar på och det finns inte så mycket att säga om det. Inget särskilt har hänt, inget som är värt att ta upp här i alla fall. Hur som helst har jag blivit brunett (igen)! Trivs ganska bra med det måste jag säga.

Just nu ligger jag i soffan, där jag även tillbringat denna natten, då jag har Sofia på besök och hon snodde min säng, haha. Har sovit mycket bra ändå, så för mig spelar det absolut ingen roll. Jag fick tag på min favoritkudde och det är det enda viktiga för mig. Vi har sovit med min Hapiness a la mode-lista i natt och den är så himla bra, haha. Det började med att jag hade mamma här förra veckan och jag hade på lite go indie-/alternativemusik och mamma verkligen bad mig att göra en lista med bra musik på till henne. Jag fixade det och nu har vi en kanonbra lista på drygt trehundra låtar!

Jag tror jag får kila ner till affären snart och köpa frukost, eftersom jag har ett kylskåp som är i princip tomt. Dessutom är kaffebönorna slut och jag har lite smått panik. Besök på banken senare idag också och så vidare och så vidare..

Får nog bli lite te i brist på kaffe, ha en bra dag!




Lite blandade Instagrambilder.



Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0