CE N'EST RIEN

2012-02-22 • 17:37:55
Idag skulle jag på intervju för Espresso House, men det ställdes in pga sjukdom. Kändes lite småtrist sådär när man hade sett fram emot att kanske äntligen få jobba igen, men de skulle höra av sig när det blir nästa gång i alla fall.

I övrigt har det varit så långt ifrån som en händelserik dag som man kan komma. Nu på eftermiddagen har jag städat lite. Det är ju så himla skönt att få ordning på saker och ting ibland! Snart kommer min fina mamma hit och vi ska äta gott och ha en filmkväll. Hon ska även sova över här, haha, gulligt eller hur? Men jag förstår henne! Här kan hon ta en vagn tio-tjugo minuter innan hon börjar istället för att ta tåget klockan sju!

Nu ska jag spela Nintendo 64 i väntan på henne, haha, nostalgi eller vad?!
Ha en fin kväll folket.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0