GOD JUL

2012-12-25 • 21:08:00
 
 
 
Nej, jag har har inte bojkottat bloggen helt än. Jag har bara prioriterat annat och helt enkelt inte haft någon lust. Nu när jag väl sitter här så förstår jag inte riktigt vad det är som gör att man ibland känner att det är så himla jobbigt att gå in här och skriva lite om vad som händer. Jag hoppas på förbättring i alla fall, kanske nyårslöftet 2012?

Julafton var helt okej. Den hadde sina up's and down's, men i det stora hela ver den bra. Jag fick fina grejor också, vilket jag inte alls hade räknat med, då jag helst hade skippat julklappar, men jag är mycket tacksam över dessa såklart! Bland annat fick jag träningsskor (pengar till att köpa), pengar, mobilhögtalare, hårtork (eftersom min gått sönder) och underkläder. Det där med hårtork var nog mest för mammas skull, så hon skulle att slippa bli av med sin hela tiden, haha. Vi firade hur som helst bara med familjen, men jag träffade även Charlotta vilket var trevligt.

Idag har jag mest tagit det lugnt, städat osv. Hade tänkt att träna, då jag var full av motivation, men mitt gym var såklart stängt. Kul! Nu på eftermiddagen/kvällen så har jag tagit igen mina 16 avsnitt av Mysteriet på Greveholm, som jag hade missat, haha. Snart kommer åtminstone Sara förbi och räddar mig från mitt "foreveralone-beteende". Idag är ju den stora dagen att gå ut, men jag har då inget planerat. Jag hade kunnat tänkt mig att bara gå ut för att ta något glas eller sitta hemma med några vänner, fast ändå inte. Känner mig mest äcklig och ful just nu, haha. Men vem vet, ibland kommer ju de där impulsiva och spontana idéerna. Jag hoppas dock innerst inne att detta inte är en av de dagarna!

Imorgon blir det Göteborg och träffa Jessica och köpa mig mina träningsskor, sedan måste jag nog förbi Sportlife och testa de också! Hoppas alla har en fin Jul och att vi hörs inom en snar framtid.

Agapi, E.

Lite blandade bilder;

Jag idag, ledsen för att gymmet var stängt, haha.

Min anti-jul-frukost idag.

Julhunden igår.

Jag och Johans badass-ryggtavla som föreställer mig.

Tillskott i min Instafam, har nog tillkommit ett dussin sedan bilden, kul!



Comments
Postat av: Kornelia

Riktigt fin blogg!:)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emma von D

2013-01-07 • 19:08:18 / URL: http://korneliass.blogg.se
Postat av: Elina & Alexandra

Ta chansen!!
http://norrleins.blogg.se/2013/january/onskerubrik.html#comment

2013-01-07 • 19:39:59 / URL: http://norrleins.blogg.se
Postat av: Cinda

Hemskt... Men hur dödsförklara du honom?
Ät det ditt jobb & begravdes han levande eller liknande?

Svar: Han är ju såklart inte död, utan lever. Men i och med vad har sagt och gjort mot mig, så är han som död i mina ögon.
Emma von D

2013-01-09 • 06:39:40 / URL: http://cindabensassi.blogg.se
Postat av: vfff

,njnj

2013-01-11 • 00:00:59

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0