YOU DON'T KNOW WHAT LOVE IS

2011-11-25 • 02:38:43

Fyfan vad allt bara känns hopplöst just nu. Jag är trött på allt och jag bara ligger här och vrider och vänder på mig. Hela jag är orolig inombords och jag befarar att det inte kommer bli mycket sömn denna natt, vilket inte är så bra då jag börjar jobba klockan två och jobbar till cirka tolv timmar. Detta är även något jag fick reda på IDAG. Okej, jag visste visserligen om att julborden börjar den här helgen, MEN betyder det att jag ska ta för givet att jag kommer att få jobba nio timmar extra? På ett normalt företag så hade någon i alla fall nämnt detta och antagligen hade man även fått höra detta än lite mer än en dag innan. Jag är så arg att jag tror att jag spricker när som. Det ska, rent ut sagt, bli så jävla skönt att byta jobb, vid samband med flytten. Jag bara håller alla tummar jag har att jag skulle få tag på jobb redan nu. Jag hade då inte tvekat på att ta det! Vad skulle skillnaden vara att jag bara talade om att jag inte skulle komma tillbaka dagen efter, när de kan säga att jag måste jobba, med lika kort varsel (och ibland till och med bara någon timma innan). De får fan skylla sig själva att de inte har några underskrivna papper, det är inte jag som sitter i skiten. Jag har tagit nog med skit och är trött på att hela tiden tas för givet. Det måste bli ändring och det är SNART. Jag mår inte bra, jag mår verkligen inte bra..


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0