TELL ME THIS NIGHT IS OVER

2011-11-22 • 06:29:55

Det blev inga bilder eller för den delen bloggat över huvud taget. Dåligt utav mig faktiskt! Hittade på andra saker i min sömnlösa natt, ända till jag var så trött att mina ögon bara slöts. Sedan halvsovjag i princip hela dagen. Halvförkyld och allmänt uttråkad, hade ingen lust att kliva ur sängen igår - alls!

Detta resulterade i motsatsen till en händelserik dag och ännu en sömnlös natt. Nu känner jag att en powernap hade varit vad jag hade behövt just nu, problemet är då bara att jag inte bara ska vakna, utan förbli vaken! Jag är nog dock tvungen att göra ett försök, bättre nu när jag inte är alltför trött, än sedan när jag kommer vara helt död.

Bjuder på en trött tjej!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0