EVERLONG

2011-11-20 • 21:53:49

Då sitter man återigen på tåget, denna gången lämnar jag staden där jag känner mig som mest hemma och där jag kommer bo om snart en månad - Göteborg. Jag fick vänta ett tag på mammas jobb, då hon inte var klar. Till slut kändes det som att tiden blev knapp om vi skulle hinna gå runt på Liseberg innan de skulle stänga vid åtta.

Det blev cirka en timmes vandring inne på nöjesparken i ett vinterlandskap. Nja, nästan i alla fall! Det var tusentals med ljus, hundratals granar, fusksnö och ett par stckars renar som de hade släpat dit, men mysigt var det och foton blev det! Ska se hur mycket jag orkar redigera och lägga upp, men en del får det nog lov att bli.

Efter Liseberg gick vi till El Corazon och jag tog en god pasta med musslor och räkor och ett glas vitt vin. Det var mycket gott, men jag har ätit bättre! Mätt jag i alla fall, nästan för mätt.

Vi hörs sen och förhoppningsvis blir det lite bilder också!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0