DAYDREAMER

2011-11-29 • 15:26:52
Jag var så himla trött igår, jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte sov någonting natten innan, men vem kunde tro att jag skulle sova ända till klockan två idag? Jag vaknade visserligen flera gånger, men ändå, jag sov från och till till klockan två och är nu tröttare än någonsin. Det kommer nog att bli en mycket händelserik dag idag..

Jag fick åtminstone hem min bok idag, En flickfotografs bekännelser, så något ska jag väl ha att göra. Jag har hunnit att bläddra igenom den och det kan faktiskt bli rätt kul att läsa allt ur Bingos perspektiv. 

Just nu ligger min fina hund nere vid mina fötter och sover tungt. Han är utan tvekan en riktig livsnjutare, den där hunden, tänk om man ändå levde som honom! Nej, jag får väl se till att äta lite frukost, kan hända att det blir en lussekatt från gårdagens lussebak. I övrigt har jag inte så mycket att komma med för tillfället. Landskapet utanför mitt fönster är idag så himla grått, likaså mitt humör. Vi får se om dagen har något att erbjuda, hej så länge!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0