CONFESSIONS OF A BROKEN HEART

2011-11-27 • 05:51:04
Okej, då var man numera arbetslös. På något lustigt sätt så känns det så skönt att kunna säga det, inte för att jag är arbetslös, utan för att jag har lämnat något som tyngt ner mig alltför länge. Nu ska jag bara hitta mig något nytt och snart flyttar jag ju äntligen in i Göteborg, vilket kommer hjälpa mig att lägga allt bakom mig. Jag har börjat kika runt lite och sökt några jobb, men fler ska sökas!

Imorgon, eller ja idag kanske jag ska säga, är det första advent! Vi har fått upp ljusstakar och stjärna idag, men mer ska det väl bli, men först väntar lite sömn. Är alldeles för trött för att blogga nu, men ska försöka vara duktig imorgon. Godnatt!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0