BEST THING I NEVER HAD

2011-11-30 • 13:46:34
Fy, vad svårt jag hade att somna igår, trots att jag var hur trött som helst. Min sömna varade dock inte särskilt länge, då jag blev väckt av något som kunde jämföras med ett tredje världskrig, det var i alla fall vad jag trodde att jag vaknade upp till. Det kändes som att jag vaknade upp mitt ute i fält, där alla skrek och sköt hej vilt.. fast egentligen var det bara pappa som stod i mitt rum och skrek om något - någon hade vaknat på fel sida, eller snarare upp och ner.

Jag klev ur sängen, tog på mig ytterkläderna och valde att ta med mig Gypsy ut för en promenad, det var säkrast så. Man har ingen större lust att vara hemma sådana här dagar, det är rena rama dårhuset här och sanningen är att dessa dagar börjar komma allt för tätt. Jag riktigt längtar efter att flytta nu, det ska bli så himla skönt!

Just nu ligger jag i sängen, är hur trött som helst, men får helt enkelt inte somna. På så vis var det ju bra att jag väcktes så abrupt i morse - kommer förhoppningsvis vara trött i natt! Jag funderar på att baka pepparkakor, bara för att det hade varit kul med lite julstämning, men får se hur det blir med det.

Hela mitt rum luktar bränt. Igår skulle jag mysa till det med rökelse som har en jättefräsh persikodoft, men för det första fylldes mitt rum med en stark doft av marijuana (haha?) och sedan tittade jag upp och insåg att hela mitt rum var ett enda stort rökmoln. Det var helt enkelt bara att öppna bägge fönstrerna på vid gavel och försöka tömma mitt fökfyllda rum, det gick bra, men röklukten har stannat.

Nej, nu får jag försöka hitta på något, hoppas alla fick en bättre start på dagen än jag!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0