DO IT LIKE A BROTHER, DO IT LIKE A DUDE

2011-03-03 • 18:17:09
Okej, ändrade planer! En kvart innan jag tänkte bege mig av till Sportlife, så pratar jag med Johanna och bestämmer att det blir Sticky ikväll istället, så det vart inget tränande för min del. Hälsosam brud som dissar träningen för sprit, haha! Anyway, har duschat nu och ska göra mig iordning för att dra iväg och möta upp Johanna och Emma. Min älskade Bellis ska också dit, men vi ses nog där inne. Har saknat henne jättemycket. 

På tal om ingenting, mer än att jag lyssnar på henne nu, så är Jessie J rätt så ball ändå. Checka henne om du inte vet vem hon är!

Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning och sen bär det av till storstan, PUSS!

Comments
Postat av: bellaofsweden

urgullig blogg tjejen, keep on goin'! <3

2011-03-04 • 06:18:50

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0