SMOKE WEED EVERYDAY

2011-06-18 • 18:48:55
Har fått världens sämsta låt på hjärnan. Inte min typ av låt för fem öre, men den har gött gung i sig liksom, haha. Men ändå lite pinsamt! Hade så jävla gärna varit på Metaltown igår och kollat på SOAD. Men vad kan man göra när man inte har pengar?

Idag vaknade jag och somnade om säkert tio gånger. När jag väl vaknade med beslutet att ta mig upp ur sängen, var det med en kittlande känsla i halsen och helt öm i bihålorna - känns som att jag har världens förkylning på g. Nu känns det dock något bättre med förkylningssymtomen. Just nu är det min mage jag tycker synd om. Vi köpte hem thai idag och jag är såååå mätt. Åt alldeles för mycket, men det var så gott! 

Ikväll tar jag det väldigt passivt, dels pga förkylningen, men också för att jag inte har några pengar eller för den delen planer. Jag tänkte kolla på Lady Gaga: The inside the outside - en dokumentär om Lady Gaga alltså. Jag tycker hon är asball som person, hon har verkligen blivit en ikon. Kan vara kul att se henne från ett annat perspektiv. Jag gillar ju henne mer som person, än artist, då det inte riktigt är min typ av musik. Blir nog även en liten promenad med fina Sofia, som jag inte träffat på ett tag, känns det som!


Nu ska jag ta mig en dusch, hejhej!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0