IT'S COLD, BABY. COME BACK TO BED!

2011-06-23 • 05:38:09
Jag tänker inte ljuga längre. Jag sover så jävla dåligt. Jag kan verkligen göra allt för att somna, så som ha massa gosiga kuddar, skönt täcke, släckt i rummet och verkligen njuta utav att ligga i sängen, men inte blir jag då trött inte! Nej jag ligger här timme efter timme och bara vrider och vänder på mig. Det gör mig egentligen inget att det är så här. Jag brukar klara mig på ytterst lite sömn ändå. Det som jag tycker är jobbigt är när jag får höra att jag sover för mycket, bara för att jag kanske till slut lyckats somna och sover därför också långt in på förmiddagen. Det är så himla dumt att göra sådana uttalanden. Eller att jag går och lägger mig för sent? Jag försöker ju sova!? Iband bör man bara vara tyst och sköta sitt eget tycker jag. Det är faktiskt sjukt jobbigt när folk påpekar det eller hur de tror att det ligger till. Det är precis lika dumt som att påpeka någons vikt. Tänk om man säger något om personens vikt till en lite kraftigare person, man kan inte veta vad som ligger bakom detta. Kanske är det ärftligt, kanske har personen i fråga haft anorexia eller dylikt. Tänk om personen då får ett återfall?

Alltså, jag tror ni förstår vart jag vill komma. Det är så himla onödigt att kommentera saker som inte rör en själv och som man saknar kännedom om. Då är det ju bättre att ta upp det i ett samtal med frågor istället?
Nu ska jag i alla fall i mitt sömnlösa liv (haha) ta mig tid till att kolla på lite inredning/kläder eller något annat kul. Jag älskar stilen Shabby Chic. Den är en blandning av vintage, vitt och ljusa färger, blommor, ljus och annat charmigt. Jag älskar också när man blandar in råmaterial och industri/studiokänsla.


Comments
Postat av: Linn

Word

2011-06-23 • 12:19:09

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0