WHO I AM HATES WHAT I'VE BEEN

2011-01-09 • 13:58:32
Riktigt dålig natt. Svit helt sjukt dåligt. Vaknat upp och inte kunnat somna om. Vaknar och ser att jag lyckats sova i tio minuter en kvart. Så har hela natten varit. Tankarna har bara snurrat runt..

Vaknade alldeles försent. Eller ja, jag gick upp alldeles försent. Men vad ska man göra, det går inte att göra så mycket. Har i alla fall ätit frukost och så där. Lite tråkigt att Wilmer och gänget åker hemåt sedan. Wilmer är dock lycklig, han ska ju få åka x2000!

Nu kom Wilmer precis in i mitt rum och undrar vad jag gör. Jag ska göra inlägget kort, han är otålig och förstör Kings of Leons sång med sitt finfina gitarrkomp, haha! 

Hörs senare.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0