OM DU LÄMNADE MIG NU

2011-01-10 • 16:22:19
Nu sitter jag här med blött hår som ska torkas och plattas lite, tror jag. Sedan ska jag ringa Sara och höra när vi ska dra. Vi ska in till Gbg och sedan vidare till Mölndal till Fashion House Sweden. Det är Mary Kay som gäller. Jag ska börja sälja, det känner jag mig säker på. Dock vill jag vänta lite och se vad jag kommer ha för pengar inför studenten, plus att man kommer vilja göra roliga saker i sommar. Men efter det, då jävlar kör jag i gång!

Jag sov rätt länge förut, till ett ungefär. Känns alltid lite dåligt av en när man sover så länge. Men antagligen behövde jag de timmarna, eftersom jag missade de inatt. Det sjukaste var en sak jag upptäckte då jag vaknade och det var av ren förskräckelse jag gjorde denna upptäckt! Jag hade legat med ögat på min hand, så det hade blivit något slags tryck på ögat. Hela ögat var totalt uppsvullnat. Jag såg ut som elefantpojken på mitt vänsteröga. Usch det var riktigt hemskt. Jag kylde ögat under en lång stund och hoppades på det bästa och med lättnad kan jag berätta att svullnaden gått ner otroligt bra. Trodde inte det skulle släppa faktiskt! Nu ser det nästan normalt ut, jag ser bara lite trött ut på ögat. Tyvärr tog jag inget kort på ögat, för då tyckte jag verkligen det var hemskt. Men nu tycker jag mest att det hade varit kul, haha. 

Anyway, nu ska jag göra mig klar, puss gänget!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0