OH, YOU'RE SO NAIVE YET SO

2011-01-05 • 16:41:25
Nästan pinsamt att göra comeback. Imorgon är det en månad sedan senaste inlägget. Jag är grym, jag vet! Nej men helt seriöst, jag saknar att skriva av mig, jag saknar att inte få någon respons på det jag skriver och jag saknar att nörda mig. Så, här är jag. Jag är tillbaka. Jag är naiv..

Om cirka två timmar dyker min kära halvsyster, med familj, upp på Alingsås Station. De skall vara här till på söndag. Det ska bli mysigt. Traditionen är att de skall vara här över nyår, men eftersom det inte passade i år, så får det bli Trettonhelgen. Detta passar mig mycket bra! Jag vill passa på att träffa de när de ändå är här. Förra året var det ju nyårsfirande med mina vänner och så vidare, så mycket tid försvann. Den här gången hoppas jag på mer kvalitetstid!

Jag ska tvinga Wilmer att åka pulka med mig, enbart för att kunna skylla på honom att jag åker pulka. Jag menar, hallå, man måste ju vara smart? Jag ska även försöka ta mer kort än jag brukar göra. Vi får väl se hur det kommer gå, men men, jag ska göra mitt bästa!

Nu ska jag städa klart, duscha och göra mig i ordning, sedan är det jag och mamma som står för maten.
Hörs senare people!


Comments
Postat av: Isabella

Ja! Din blogg är så fin, den blir ännu finare med inlägg i! Keep it up girl :)

2011-01-06 • 16:50:14

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0