MOBILSBLOGGSINLÄGG NUMERO DEUX

2011-01-11 • 15:22:03

Det var med andan i halsen jag hann med snabbtåget 15.02, haha! Nej, men fick skynda mig för att hinna med, hade två minuter på mig när jag var vid drottningtorget. Det blev en sväng förbi Barbarella på vägen från skolan till tåget. Vill töja mera, så köpte en riktigt fet töjspiral, haha. Seriöst, vet att man ska töja långsamt, men vafan, bättre att det gör ont en gång och sen går över och man ser resultat. Dock inget jag rekomenderar till de som vill börja töja, inte vill riskera fult resultat eller att det inte läker tillbaka, och framför allt inte till de som inte gillar smärta och har skadeglädje mot sig själv. Man kan töja upp till 10mm för att vara näst intill garanterad att hålet ska återgå till normalstorlek, eller växa igen helt. På tal om smärta så har jag ont i min axel. Alla var helt freaked out innan studiehandlednigen. Rasmus kastade sig på mig och Mela som satt på golvet. Min axel är helt öm, haha. Ska bli kul att se hur det känns på bodybalance ikväll, det kanske känns bättre sen, vem vet. Aja, är hemma om ca 20 min om jag har tur, då blir det att töja! Take care.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0