MOBILBLOGGAR LITE

2011-01-09 • 00:23:56

Bäddade precis ner mig i sängen. Det var riktigt skönt att ligga här under mitt varma täcke, känna kylan som fyller rummet och luften utanför mitt täcke. Regnet hörs utanför fönstret. Usch, vilket skitväder! När det fryser på nu kommer man kunna åka skridkor på gatorna. Det ser jag inte direkt fram emot! Jag har jobbat idag, därav den dåliga updaten. Wille och gänget gästade oss på jobbet, så det var rätt mysigt. Jag ville bara göra ett inlägg mest för samvetes skull, därav det något ointressanta och magra inlägget. Nu ska jag bara ligga här och tänka. Tankarna bara snurrar runt i mitt huvud just nu. Det är när jag tänker det brukar bli ännu värre, men men. What to do, what to do? Nattinatti folket.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0