IT'S LIKE WE ALL KNOW WHAT'S GOIN' DOWN, BUT NO ONE'S SAYING SHIT, WHAT HAPPEN TO THE HOME OF BRAVE?

2011-01-07 • 21:39:21
Hola mes amigos, eller nåt..

Idag har jag varit lite på stan med Wilmer och gänget. Han fick ett sexhundrakronors lego(!!!) och mamma hans fick sig en skidhjälm och Dr Zipe glasses. Hans kära far däremot fick nöja sig med en äggklocka. Men å andra sidan fick jag ingenting mer än en soyacappuccino på Espresso House, så det ska man väl inte tycka är orättvist!

Wilmer sa något i bilen som fick mig att skratta i fem minuter. Det kommer på "Dagens", helt underbart skön kille. Det var nog dock roligare att höra honom på riktigt och inte återberättat, men håll till godo. Det var kul.. då!

Idag har jag även pratat lite med min kära bartender i Grekland som fyllde år häromdagen. Sjukt skön kille det där! Han undrade när jag kom ner. Kan ju inte annat än att erkänna att ag är sjukt taggad på att dra iväg i sommar.. om jag kommer ha pengar. Känner att studenten kommer ruinera mig, då jag kommer få betala det mesta på egen hand och inte är en bortskämd liten skit som får allt de pekar på. Jag klarar mig garanterat bäst själv i alla fall, så det är bara en bra egenskap! Bara det inte blir ett fiasko på grund av min dåliga ekonomi. Studenten händer en gång och det ska ta mig fan bli perfekt. Så det blir att leva fattigt till sommaren! GL Emma..

Och vet ni vad? Min syster och min mamma stod i dag och kollade hårfärg och naturligtvis ville inte jag vara sämre, så jag plockade glatt åt mig en MÖRKBLOND (vilket var ungefär ljust ljusbrun) och tänkte att det kunde vara kul med lite mörkblont/ljustbrunt. Nu sitter jag här med MÖRKBRUNT hår.. Okej, det känns bra, men vafan, rätt ska vara rätt?!

Anyway, nu ska jag.. Hitta på något. Ha det fina folket!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0