I'M OUTLIVED BY "THAT" THING?

2011-02-07 • 12:24:09
Hej folket. Kom nyss in med Bullen från en liten promenix. Han har fått mat och ligger nu ganska så nöjd och belåten bredvid mig. Jag har pratat med Johanna och bestämt att vi ska ses vid tvåtiden inne i stan. Jag ska först förbi jobbet och fixa lite ärenden här i stan. Sen in till stan och fixa lite. Bland annat köpa strumpor, som jag av någon konstig anledning inte har några nästan. De har en viss förmåga att försvinna dem rackarna! Ska även köpa Spotify Premium, som jag inte klarar mig utan. Eller jo, haha, men det är nästan så illa. Det är faktiskt sjukt gött att ha i mobilen och kan komma till stor användning nu när man ska ligga i en hytt, när man inte jobbar. Efter mina ärenden blir det en fika med Johanna innan vi tar oss bort till Tysklandsterminalen.

Jag vaknade ca tio i tio idag, efter att ha vaknat femtioelva gånger innan det och dessutom somnat kring halv fem. Jag åt lite frukost, duschade och packade. När jag var klar med allt kändes det som att klockan var jättemycket, men sanningen är den att klockan inte var mer än kvart i elva. Jag blev rätt så förvånad faktiskt! Fast det var ju i och för sig bara skönt.

Nu lyssnar jag på Crash Test Dummies och ska pussa lite på min hund, innan jag måste lämna honom och släpa runt på min aningen proppfulla resväska, genom halva Alingsås och vidare till Göteborg. Den ser verkligen gravid ut, haha! Anyway, ska försöka mobilblogga lite under resan, vi får hålla tummarna för att jag klarar det, haha. Ha det fint allihopa, I'll be back next monday och då är det Valentine's Day! Uhu, vad händer då?

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0