BUFFALO BLUES

2011-02-07 • 19:07:23
Precis efter att jag uppdaterat och fixat premium till mobilen, så ser jag Victor och Ragnar. Det första de säger till mig är "Du vet att ni inte ska börja idag va?" Jag trodde de skojade först. Det gjorde de inte! Det schemat vi fått från början stämde inte alls med det schemat som köksmästaren och alla andra går efter. Vi åkte i alla fall dit med Victor och Ragnar och pratade med de. Nu ska vi börja på onsdag istället. Ris och ros för detta! Ris för att jag har släpat runt på en tung, proppfull resväska från Alingsås och ända till Stenas Tysklandsterminal och ros åt att jag nu kan packa om allting i en annan väska. Ska garanterat byta till en större väska!

Det största problemet är att vi nu jobbar när Madelen fyller år, det känns riktigt tråkigt faktiskt. Hoppas vi kan lösa detta på bästa möjliga sätt. Usch och fy och blä!

Anyway, en till ledig dag imorgon, grymt! Den som inte har något bättre för sig och som kan tänka sig leka med mig imorgon är mycket välkommen att göra detta!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0