ATOMREGGAE

2011-02-25 • 01:31:15
Jag ber verkligen om ursäkt att det inte blev något bloggande. From the bottom of my heart. Men wifi-anslutningen på båten är inte den bästa. Jag försökte i nästan två timmar. Helt sjukt! Provade även tidigare idag, men icke! Nu har jag anslutning, men jag kommer inte kunna skriva så mycket nu heller. Jag är jättetrött och ska upp i morgon, så jag ska faktiskt bara skriva klart här, prata klart med Dani, Sofia och Christian, sen blir det till att plocka undan datorn och sova.

Vi är i alla fall på väg över till Sverige igen och imorgon kommer jag och Johanna bara att jobba första passet fram till lunchtid. Därefter kommer vi åka hem över helgen för att fira en tös. Ska bli skönt att få sova i sin egen säng någon natt faktiskt. Har även planer på att höra av mig till en fin person och se om vi kan ses. Anyway, idag har vi jobbat, sprungit ut i Kiel och shoppat massvis med sprit. Allt är dock inte till mig, som tur är, haha. Har även lyssnat på grym musik, bland annat något som kocken Putte har introducerat - KSMB. Fastnade diret för låtenatomreggae, den är sanslöst bra! När vi hade slutat för kvällen, båda två, så satte vi oss i min hytt och skrattade oss igenom Yrrol, haha. Så bra är den, kan se den hur många gånger som helst.

Men men, nu säger jag God Natt och ser fram emot att få vakna på svenskt vatten, PUSS!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0