ON THE ROAD AGAIN

2011-12-13 • 10:21:40

Jag återkom aldrig efter gårdagens träning, jag var så jäkla trött och somnade tidigt igår. Kanske var det lika bra eftersom jag skulle upp tidigt idag.

Hur som helst, Zumba var förbaskat roligt, trots att det inte är min grej för fem öre. Jag har aldrig känt mig dummare och mer missanpassad än vad jag gjorde igår, men samtidigt så var det så himla roligt. Dessutom så såg ju de övriga deltagarna minst lika dumma ut som jag, så Zumba är något jag kommer fortsätta med, haha.

Jo, anledningen till varför jag gick upp tidigt var för att jag och mamma ska åka till Ullared. Ingen utav oss har någonsin varit där och har väl en viss bild utav hur det ska vara, samtidigt så känner vi att någon gång måste man väl se var det är för något och det är vad vi tänker ta reda på idag!

Just nu sitter vi på E6an på väg söderut och det regnar något otroligt, haha, riktigt flyt har vi! Jaja, någon gång ska vi väl komma fram i alla fall. Nu måste jag ta en paus i skrivandet innan jag blir illamående utav att titta ner. Hej så länge!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0