ALLTING KOMMER BLI BRA TILL SLUT

2011-12-08 • 03:22:15

Herregud, vilken dag. I princip inte gjort någonting, men jag hade ju heller inte sovit, så det har varit en otroligt seg dag.

Nu ikväll var jag ju dock uppe hos Charlotta och hjälpte till att laga och servera mat på hennes mammas möte, som hon hade där. Det var kul, men jag var så himla trött. Jag kan inte förstå hur jag inte kan ha somnat ännu, fy. Det är dock dags för ett ordentligt försök nu, imorgon skrivs det kontrakt och kikas mer på lägenheten, hörs då!

Har börjat spela ett blodigt spel, vilket inte alls är typiskt mig, haha, men det är kul! Blood and Glory heter det och är ett slags gladiatorspel som finns som app. Riktigt grymt på iPaden!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0