WHAT IF I YOU COULD HEAR THIS SONG

2010-10-27 • 14:29:45
Världens segaste dag idag. Somnade jättesent, vaknade tolv, låg kvar och lyssnade på musik till halv två, gjorde mig en mangosmoothie, sedan har jag bara suttit här och lyssnat på musik. Det är så jävla grått ute idag. Blir opepp på allt, fyfan vad tråkigt det ser ut. Dessutom regnar det, usch. Och så har jag dåligt batteri på datorn och orkar inte hämta laddaren där nere.. fy vad jag klagar..

Fast egentligen är jag glad. Klänningarna kom idag! Gaga-klänningen, eller den jag ska ha till det, var faktiskt snyggare än jag trodde, så det var ju trevligt. Nu är jag ganska så taggad inför lördag faktiskt. 

Jag vet inte vad jag ska säga, jag är på dåligt humör pga vädret, så nu ska jag sega ända tills fem, sen blir det Åkanten resten av kvällen. Imorgon börjar jag tidigt och imorgon kväll blir det Sticky med massa folk som jag saknar! Men nu blir det kanske en film, om jag har tur, hejhej!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0