HOMECOMING

2010-10-25 • 19:09:41
Hemma igen då, slutade ca halv sex och sen blev det en snabbrunda på "stan". Köpte mig ett par byxor på Gina, inget speciellt, men var i behov av byxor och de var billiga, så varför inte? Sedan bestämdes det att jag ska till Carolin Lökkeberg istället för Tolleredsfest med Alingsåsare. Kände att jag inte var tillräckligt taggad för att känna mig utstött för att man lämnat Alingsås bakom sig, så varför inte gå på något man ser fram emot på riktigt.

Anyway, det är fortfarande maskerad som gäller, så jag köpte även till lite accessoarer till min Gaga-outfit. Eftersom Gaga älskar rosetter, var detta ett måste! Så det blev ett tjejigt, blingat armband i silver med strass med en rosa rosett och ett par supermysiga svarta mockahandskar, som fick följa med mig hem. Upptäckte även att handskarna var av äkta skinn när jag kom hem, en glad överrasking när de bara kostade 159 kr.

Det finns väl en del saker man vill köpa till för att fulborda sin outfit, men får se hur det blir med det, är ändå rätt fattig just nu och det kommer nog inte se ljusare ut efter min telefonräkning! Jaja, får se det positiva, 3 bjöd på en gratis ljudbok den här månaden, om man nu kan kalla det positivt!?

Sämst kvalité på bilderna, tog bara lite snabbt med iPhonen.
Byxor i chinosaktig modell med högmidja,
199 kr från GinaTricot.

Armband i silver och rosa med strass,
129 kr från Glitter.

Svarta mockahandskar med rosett med nitar,
159 kr från Glitter.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0