GOODMORNING BITCHES

2010-10-25 • 08:54:43
Haha, okej, förlåt. Jag ville bara gå in för att låta som en bloggerska, vet inte om jag lyckades.. Anyway, min sömn.. Vad kan jag säga. Det började bra, hade rätt inställning till att somna tidigt, tog mig sömntabletter vid tiotiden, men kunde jag somna tror ni? Nej, självklart inte. Istället satt jag uppe, kikade runt på kläder och accessoarer och musik och gud vet allt. Det slutade i alla fall gott, jag hann klicka hem två klänningar och hitta en grym cover, avslöjar mer i nästa inlägg.

Saken var den att mamma skulle väcka mig vid halv sju, för att jag skulle kila iväg till ICA lite akut vid sju, eftersom mamma råkade ha ner min plattång i backen igår, så den gick sönder helt. Och NEJ, jag är inte så beroende av den så jag går upp femton timmar innan väckarklockan ringer, enbart för att kunna platta håret, men jag ville slippa min pudelfriss och jag slapp helt enkelt göra det efter jag jobbat klart idag. Så, när klockan var ca tjugo över sex, så släckte jag ner datorn och "sov", sedan kom mamma och "väckte mig" och sa att hon kunde åka ner och köpa den, så jag kunde "sova" vidare en stund till. Så jag somnade alltså ca tjugo i sju och vaknade för en halvtimme sen, så jag fick sova en timme och fyrtio minuter i alla fall. Ihih, nu vet du det mamma!

Så nu sitter jag här, ska äta frukost snart, vilket idag består av havregrynsgröt och c-vitaminbrustablettsdryck (hoppas ni förstår vad jag menar), sedan ska jag lägga in inlägg om klänningarna och låten, som jag för övrigt sitter och lyssnar på i skrivande stund och som är sjukligt bra(!), sedan är det dags att göra sig i ordning och ta sig i väg till Åkanten och jobba lite, börjar tio och slutar fem idag.

Hoppas ni får en bra dag!

Det syns ju att någon inte får mycket till skönhetssömn i alla fall..

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0