DYNAMITE

2010-10-27 • 00:27:47
Gog afton, hemma igen då. Sitter och lyssnar på Dynamite med Tyler Ward. Älskar verkligen den låten. 

Slängde även ihop lite pasta när jag kom hem, första målet på dagen. Har inte haft någon matlust idag, har livnärt mig på kaffe hela dagen, vilket i och för sig inte varit helt fel, då jag älskar kaffe, men det är ju dock bra att äta ibland också. Dessutom är den pastan superenkel att göra, mycket god och går dessutom fort att slänga ihop, men ändå lite festlig, så kan lägga in ett recept här kanske, om det nu är någon som skulle vilja prova!

Idag när jag kom till praktiken så väntade jag mig att de skulle ha fikapaus, remember? Så var dock inte fallet. När jag kom dit var det bara Stina som jobbade och en man som satt i baren och drack öl. Jag blev lite förvånad, lite mer personal brukar det ju vara. Det visade sig sedan att Viktoria och Sui Len var på ICA och handlade. Dock var allt iordningställt, så det var bara det kalla, från lunchen, som skulle bort. Sedan kom Jocke vid fem och strax därefter kom Viktoria och Sui Len tillbaka, lämnade det de handlat och sedan slutade dem. Sedan kom även Alicia och Stina slutade. Sedan dukade vi upp för en bokning osv och så var kvällen igång. Bokningen var ca tretton personer och sedan blev det även en fullsittning, med övriga gäster, så vi hade mycket att stå i. Jocke och Alicia skötte köket och jag matsal/bar. 

Nu ska jag spela lite gitarr, dynamite är lite given känner jag, sedan ska jag läsa lite i filter tänkte jag. Hoppas den handlar om bättre människor än Håkan Hellström, för honom gillar jag inte alls..


Comments
Postat av: Sofia

Jag gillar Håkan Hellström!

2010-11-01 • 01:51:48
Postat av: EmmaLinnéa

Jo jag vet det Sofia, jag tycker synd om dig jag med!

2010-11-01 • 17:54:11 / URL: http://emmavond.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0