BACKYARD

2010-10-27 • 03:01:39
Så här är det. Igår länkade världens bästa Johanna det här till mig. Det var Dregens blogg. Backyard Babies har fått en egen bar, i Nässjö, uppkallad efter sig. Det tycker jag är helt fantastiskt och är sjukt taggad på att dra dit. Dock är Johanna inte arton ännu och det är henne jag vill gå dit med, så det får bli till att vänta. Men som man brukar säga Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Nu har man något kul att se fram emot! 

Så här skrev Dregen själv "Det är fantastiskt roligt och hedrande och få en egen bar och rock-klubb uppkallad efter sej! Nässjö’s stadshotell och stadens högsta byggnad Hotell Högland har öppnat en ny bar som heter ”BACKYARD” med egen ingång. Jag lirade plattor på invigningen igår och stället va smetfullt! Lapp på luckan! -Jävligt kul att Smålands högland nu äntligen får en egen scen att spela på. Har ni vägarna förbi så kom in och kolla. Vi har kastat dit massa instrument och kläder från turneer och skivomslag etc."

Och här kommer lite bilder som jag lånade från Dregen, hoppas det var okej buddy!


Comments
Postat av: johanna

Men det är väl ändå inte så att du åker till Nässjö varje dag eller?? ;)

2010-10-27 • 20:08:10 / URL: http://jojjohannas.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0