YOUR SECRET WHITE KNIGHT!

2010-11-30 • 19:03:50
Hade en vänförfrågan på FB, från en kille jag inte visste vem det var, så jag frågade. "Your secret white knight", fick jag till svar. Spännande!

Anyway, det var inte det jag skulle skriva om, tyckte bara det var lite roligt.

Förlåt, förlåt, förlåt för världens sämsta uppdatering. Jag är världens sämsta bloggare. Inte för det gör mig något. För det första, för att jag inte vill vara en b-kändis och för det andra för att ingen läser ändå om mitt oändligt tråkiga liv. Men jag tycker det är dåligt av mig själv också. Jag tänker inte skylla ifrån mig på något, men det har varit lite rörigt i mitt huvud. Jag har legat och funderat på en hel del saker. Dock har jag inte löst något med det, så nu är jag på fötterna igen.

Igår började skolan igen, äntligen. Slappt som vanligt. Idag med och imorgon har jag bara en liten futtig lektion i en timme. Ovärt så det skriker om det, men som man brukar säga, a man gotta do, what a man gotta do. Ja, något liknande i alla fall. Dessutom ska jag gå till APU-läraren och prata lite med henne. Jag ska även fylla i min APU-pärm klart i dag tänkte jag, så det är det roliga nöjet jag ska ha ikväll! 

Jag lovar faktiskt att berätta lite mer om Londonresan och lägga in lite bilder också, ikväll. Nu ska jag gå och laga mat dock, duktig tjej hon den där Emma, eller (h)emmafru, som man även kan säga.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0