UPPE MED TUPPEN

2010-11-12 • 07:22:22
Somnade när jag kom hem igår. Var helt sjukt trött. Hade ju i och för sig inte sovit, så det var väl inte så konstigt. När jag vaknade hade dock min kusin kommit hit, så det blev att hälsa på honom och lite så. Sedan gick alla och lade sig och jag var fortfarande trött, så jag somnade ifrån datorn och vaknade väl vid tre, fyra någon gång. Det roliga är att jag har sovit med leggins och en tjock, stickad tröja och dessutom i ett supervarmt och tjockt duntäcke. Väldigt varmt, men väldigt mysigt! Nu har det mest bara varit musik och lite sånt, här på morgonen. Ska strax gå upp och ta mig en kopp te tänkte jag. Kanske tar en runda med lilla vovven också, för de andra lär ju ligga och sova halva dagen. Eller ja, inte mamma, hon har ju redan åkt till jobbet.

Saknar Göteborg nu faktiskt, riktigt mycket. Man kanske skulle ta sig in idag och tigga en lunch av mamma? Undrar vad hon skulle säga om den idén. Men det är inte långt kvar nu. Ska bli skönt att komma tillbaka till skolan! Jag ska jobba på lördag, sedan är det bara nästa vecka kvar, får se om jag jobbar kväll kanske på onsdag, eftersom vi ska in på nationella prov i svenska, sedan på lördag åker jag och mamma till London, sjukt nice. Ser fram emot det jättemycket. Det ska bli kul att umgås med mamma och dessutom i London, det kommer bli sjukt lyckat! Vi har inte planerat speciellt mycket, men det kommer bli en hel del shopping! Sedan har vi även bokat in oss på Jamie Oliver's restaurang Fifteen, dit vi ska gå med en god vän till familjen, Julie. Nu längtar jag!

Nu blir det tea time, hörs senare!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0