SERIOUS, WE SHOULD GET THE FUCK OUT OF HERE

2010-11-02 • 01:14:50
Seriöst.. Okej, många inlägg nu, men jag måste. Anyway. Serious, jag vill så jävla gärna åka till snön med lite gött folk vid påsk. Hade varit så jävla gött att bara chilla en vecka, eller en långweekend i en fjällstuga. Tänk er själva. Sköna människor, supa skallen av sig, chilla i sin OnePiece(vilket är ett måste i fjällstugan känner jag), hänga i backen, se mig försöka åka snowboard, se mig trilla men aldrig ge upp för ens jag åker helt okej, bada i badtunna, rulla sig i snön, ha allmänt jävla kul. Är det ingen mer än jag som är taggad?! Jag vill verkligen dra iväg några stycken, dela på stuga, det blir inte så dyrt faktiskt! Come on, det kommer bli sjukt nice!




Hon den där Emma Dahlström är ju rätt tuff ändå..

Comments
Postat av: Linn

viiii drar till fjäääällen

2010-11-04 • 02:41:21 / URL: http://thestalemate.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0