NO PLACE LIKE LONDON

2010-11-15 • 08:56:21
Nu är det bara fem dagar kvar! På lördag åker jag och mamma till London. Vi kommer shoppa ihjäl oss. Vi har planerat in massvis med shopping, men jag behöver tips, är det något jag inte får missa? De har ju dragit igång julen ordentligt i London, det kommer vara sjukt mysigt.

Det ska bli jätteskönt att åka bort en långweekend bara mamma och jag. Dessutom till London och shoppa. Jag längtar verkligen! Det blir även ett besök på Jamie Oliver's restaurang Fifteen. Det sköna är att man nu har haft två månader praktik och sedan får man belöningen, en resa till London. Jag jobbade ju på lovet, då alla var lediga, och väljer att istället ta mitt lov nästa vecka, vecka fyrtiosju. Så tidigt på lördag drar vi till Landvetter och sätter oss på flyget till England, sedan ska vi ha det gött i fem dagar, för att sedan ta oss tillbaka till Sverige på onsdagen. Därefter är jag ledig veckan ut och börjar återigen skolan på måndagen. 


Nu blir det en dusch och så, sedan göra sig klar för sista jobbveckan, kanske hinner med ett snabbt inlägg innan jag drar, om jag har något vettigt att säga!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0